Friday, February 12, 2010

sunyi..

hujan..malam ni hujan rintik2.kalau ade matahari tentu ade pelangi.hurmm mungkin.tp pelangi x selalu ade u kita..time hujan mcm ni tntu teringat zaman kecik2 dulu..indah,tiada masalah yg mengegarkan kpala hohoho.time hujan mcm ni lah seronok.semua seronok time hujan cz kita hanye memikirkan keseronokan d sebalik hujan..melihat titisan hujan membias ke arah daun2 di sebalik silauan cahaya lampu hostel ni membuatkan otakku aktif memcari memori lama yg tidak diimbai.."ye g main bola!huje2 ni sedap ni.kube selut la sek kito atah pade tu!mari la".kawan2 ajak bermain di 1 ptg.."nok main lagu mano?aku xleh tubit rumoh ni!tau ko ma aku gak keno maroh"alasan u mnolak wlau hati tringin." haha nakut ko ma mu ni!sekalo main buleh jah,mari la.main maso huje la sedap"msh tetap mengajak."mu g lah main,aku xleh ni.aku pakai kain sarung nok main lagu mano"ttp menolak."mu gi lah tukar sluar,hok tu pn x taw ko?"kata kawan dgn tersengih! "nok pakai sluar pn xleh ni,sakit ni"dah taw mesti diorang ni saje nak nganjeng ngn keadaan aku mase ni.."bakpo plok?mu keno gapo?mai aku tgk hahahaha!mmg sah diorang ni saje nk main2!!"aku baru lepah sunat la bengong!!"..mereka bermain dgn seronok disaat hujan sehingga seorang dr mereka patah tgn..& aku??hanya memerhati d sebalik hujan.......saat itu telah berlalu,dan malam ini,hujan dtg lagi bersama kenangan d sebalik hujan...

No comments:

Post a Comment