Friday, November 12, 2010

12/11 untuk 2010

12.11.......

dua belas haribulan sebelas??...ada apakah dengan nombor itu?..sebenarnya no itulah adalah tarikh kelahiran aku hahahaha..lahirnya aku dalam keheningan subuh..namun, bukan perihal nombor yang menterjemahkan tarikh ini ingin dibicarakan kali ini. tetapi, suasana bila datangnya 12/11..

Mengenangkan semasa masih kanak2, tarikh ini dibiarkan berlalu seolah2 tiada apa-apa. sememangnya tiada apa2 keistimewaan pun tarikh ini. melainkan disaat aku dilahirkan,tarikh ini amat bermakna untuk orang tua aku..zaman kanak beranjakkan sehingga remaja. namun,setiap kali datangnya tarikh ini, pasti ia berlalu tanpa erti :-)..tiada apa yang perlu dibuat untuk meraikannya,kerana aku sendiri pun lupa haha...lupa?ya lupa kerana ia tidak mempunyai apa2 keistimewaan..bersederhana dengan keadaan hidup.

12/11/2010

setiap tahun 11/12 pasti dtg dan tetap sama...cuma yg berubahnya 2010. ya berubah,kerana sebelum ni 2009 n etc hahahahahahaha...tetapi 2010,tarikh 12/11 disambut berbeza dengan tahun sebelum ini..bukan bermakna aku sudah mengerti pengertian tarikh ini,tetapi sekadar ingin menghargai kawan-kawan yang sentiasa ada bersama2 disaat senang @ susah...sememangnya tarikh ini tiada erti yg bermakna melainkan ia tercatat dlm IC & surat beranak, tetapi yang bermakna adalah perhargaan terhadap kawan-kawan..

errr tiada idea la nk tulis ape..


come dok kek ambo?hahaha


syeikh razlan membaca doa selamat


((thanks to all my family))
terima kasih pada sahabat - ridhuan,farhan,nasa,razlan,azuwa,wandy,ikram n aiman
&
trimo kasih banyok pado abee lee (DJ radio The Red Warriors FM) kerana membuat liputan pasal mybirthday serta membaca warkah ambo kepada The Red Warriors.
TQ semuooooo..peace!!
gomo kelate gomo
hahahaha

6 comments:

  1. Selamat hari lahir...semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur...& Selamat Hari Raya!! ;-)

    ReplyDelete
  2. anda hensem time ini..haha...moga murah rezeki dan panjang umur...

    ReplyDelete
  3. selamat menjadi semakin tua...hehe....n semoga ape yg anda impikan selama ini tercapai..

    ReplyDelete
  4. happy birthday abgku yg pendek....semoga panjang umo n murah rezeki....

    ReplyDelete
  5. palahotak hang..ingat aku x tau sape ni

    ReplyDelete